Friday, January 22, 2010

"Fi Lailatin minal Layal"

Bismillah...



Di suatu malam dari malam malamku
Aku tidak tahu apa yang menimpa diriku wahai tuhan
Kegelapan memeuhi diriku wahai tuhan
Bumi dan langit dirasakan sempit
Dan hatiku tidak menjumpai cahaya
Dan airmataku sentiasa mengalir duhai Tuhan ku

Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah

Aku ingkar dan berdosa besar
Dan sesungguhnya aku dalam kesedihan yang amat
Di belenggu oleh dosa wahai Tuhan
Dan adakah layak keampunan buat orang berdosa?
Orang yang sentiasa dalam noda, wahai Tuhan

Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah

Engkau yang menjadikan aku
Mengasihi ku dan mengurniakan ku rezeki
Wahai tuhan engkau selalu bersama-sama ku
Tetapi aku jauh daripada mu
Aku lupa apa yang milik Mu
Dan aku berjalan pada jalanku ya Allah

Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah

Dan pada hari ini wahai Tuhan aku kembali
Daripada kegelapan di belakang batasan-batasan agama
Dan hatiku kecewa dan jalanku bingung
Dan aku telah tenggelam tetapi aku tidak menyedari
Tiada penyelamat bagiku melainkan engkau

Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah


[ade lari tempo skit abg ni nyanyi....tp...best je...hehehehe]