Sunday, November 1, 2009

lestari

Bismillahirrahmanirrahim....
Cuti hari ni.... actually, dah sebulan..
Dah mula terasa bosan ngan cuti ni.
Today, my finger started running on the keyboard and typing in my new blog..^_^.. yes! yes! yes!

Broadband dah di'terminate' sebab semua dah nak migrate ke Jeddah.
2 Syawal lepas, my brother in law an three of my nephew and niece dah fly. Up coming raya haji ni, my sis and my 3 other nephew and niece pula, and the following 2 weeks, mak pula.... huhuhu....

Ya Allah.... kau berikan lah aku kekuatan untuk survive dalam masa setahun ni tanpa mak... Harap2 mak sihat and happy2 kat sana nanti (but she still here now..hehhe). I pray them a safe journey through the clouds, to Riyadh nanti... Hope every thing went smoothly InsyaAllah~~

Si kecil sebelah ni, niece terbaru.. Flawless..hik333... kalah mak saudara dia.

Im gonna miss her so much....huhuhu

No comments:

Post a Comment